wtorek, 26 lutego 2013

Dziś dzień dobry ! Humor w parze ze mną ;)
po mimo tego, że dostałam 2 z fizyki.. No ale cóż, może będzie lepiej :P
Od jakiegoś czasu stwierdzam że muszę coś w sobie zmienić, albo coś zrobić z włosami może grzywkę obetnę.. Albo zmienię troszkę styl, nie wiem już sama. Ale wiem jedno, że coś muszę zrobić !
Hmm.. Za niedługo mam zamiar się wybrać na kosmetyczne zakupy :) 
mam nadzieje, że uda mi się kupić to co potrzebuje, a dosyć sporo tego : /
Jakoś to ogarnę !





Zbliża się dużymi krokami marzec!
Czyli do moich wakacji zostaje :
4 miesiące, 124 dni, 2976 godzin, 178560 sekund 
Odliczam !
Wakacje nadchodźcie 







Czeka na mnie marketing, organizacja i niemiecki.. Pewnie coś się jeszcze znajdzie : /
Ale zanim się pogrążę w naukę idę się pobawić z moim maleństwem :)





Abi 







Spadam do waaas ! Buźka ;* 

niedziela, 24 lutego 2013

Myślami do przodu

Wakacje.. poniekąd myślę o nich
Mam jechać do Hiszpanii "Lloret de mar" na kolonie z koleżanką !
Tylko moja mama jeszcze musi to "przemyśleć" niestety..
coś czuje że te wakacje będą udane nawet bardzo bo te poprzednie coś nie bardzo..
Z jednej strony się ciesze ze z daleka od rodziców na 12 dni HISZPANA wolność, zabawa (z ograniczeniem) ale z drugiej strony wolałabym zostać w domu lub pojechać z kimś innym gdzie indziej. 
Zobaczymy jak to będzie.
Mam tylko nadzieje że się wybawię w te wakacje i że pojadę gdzieś jeszcze :)
A Wy gdzie jedziecie na wakacje, jakieś plany ? 


    

Z Dominika ;*


Kurcze chciałabym żeby się też udał wyjazd z Alicją do Wołczynu na 5 dni ! Też bym bardzo chciała !!
Podobno (z opowiadań Ali ) jest tam super atmosfera, zero nudy ! Koncerty, zabawy..
Warto spróbować czegoś innego :)


My se dwie modeleczki haha Ala ;*


Oby się wszystko udało !
Czekam z niecierpliwością na te nasze ukochane WAKACJE :)
Lece na wasze blogi. Buźka :*


środa, 20 lutego 2013

Tatuaż..

Hmm nie raz myślałam żeby zrobić sobie jakiś tatuaż oczywiście kiedyś..
szukałam wzorów, nawet rysowałam swoje, ale to tylko takie marzenie i czesto na marzeniach się kończy..
Moze kiedys uda mi sie cos pokąbinować ale z drugiej strony nie chce wydawać na to pieniedzy bo szczerze mam na co je wydawać.. I tak sie zastanawiam czy kiedys nie bede miec problemu z praca bo czasy sie zmieniają a kto wie co człowiek moze wymyślicz za 10 lat 
no i oczywiście BÓL to też odstrasza.. no ale cóż.
A wy co myślicie na ten temat ?
    

Ja bym chciała na żebrach, albo nadgarstku.
Kilka wzorów które mi się podobają :





Takie delikatne.. Kobiece.
Ale jeszcze będę się długo długo zastanawiać ;)
Ide was odwiedzić ;)