środa, 13 lutego 2013

Cieuszki


Dzień bardzo dobry !
humor idzie parą obok mnie tak jak i głupawka 
 W szkole pozytywnie, 3 ze spr z hstorii i 3 z odp z geografi zawsze spoko. 
Szczerze, myślałam ze bedzie gorzej, a jednak nie. Uff..
Oby jutrzejszy dzień tez był dobry, a sprawdzian z marketingu poszedł jak najlepiej.. Proosze no!
Ala z dnia na dzień rozwalasz mnie swoją zajebistością, uwielbiam Cie 
Koniec tego teraz o tym co powinno się dziś tu znaleść :
UBRANKA
Jejuu lubie ciuchy, mozna powiedzieć, że uwielbiam. Przymierzanie, wybieranie i wgl :P 
pokaże troszke ubrań ktore mi wpadły w oko, wydaje mi sie że takie oglądanie ubrań jest w miare ciekawe. Każdy ma swój styl ja pokaże mały kawałek mojego :












Mała część tego co mi sie podoba.. Ale coś pokazałam, kurcze chciałabym to wszystko mieć w szafie otworzyć ją rano i zastanowić się w co dziś fajnego włożę na siebie ;)
Wkręciłam się w to pisanie, ale musze uciekać sie wkońcu uczyć bo jutro czeka mnie trudny sprawdzian z marketingu a jak narazie z moją wiedzą jest lipnie :D 




Pioseneczka na dobry humor, jak jej słucham to aż się chce tańczyć i dziś trochę nas z Alicją poniosło ;)
Miłego wieczoru życzę ! 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz