wtorek, 26 lutego 2013

Dziś dzień dobry ! Humor w parze ze mną ;)
po mimo tego, że dostałam 2 z fizyki.. No ale cóż, może będzie lepiej :P
Od jakiegoś czasu stwierdzam że muszę coś w sobie zmienić, albo coś zrobić z włosami może grzywkę obetnę.. Albo zmienię troszkę styl, nie wiem już sama. Ale wiem jedno, że coś muszę zrobić !
Hmm.. Za niedługo mam zamiar się wybrać na kosmetyczne zakupy :) 
mam nadzieje, że uda mi się kupić to co potrzebuje, a dosyć sporo tego : /
Jakoś to ogarnę !





Zbliża się dużymi krokami marzec!
Czyli do moich wakacji zostaje :
4 miesiące, 124 dni, 2976 godzin, 178560 sekund 
Odliczam !
Wakacje nadchodźcie 







Czeka na mnie marketing, organizacja i niemiecki.. Pewnie coś się jeszcze znajdzie : /
Ale zanim się pogrążę w naukę idę się pobawić z moim maleństwem :)





Abi 







Spadam do waaas ! Buźka ;* 

2 komentarze:

  1. naprawdę świetne!
    fajny post
    Zaobserwowałam twojego bloga
    Zapraszam na mojego i LICZĘ NA TO SAMO jesli ci się spodoba
    willbefineee.blogspot.com
    Będzie mi BARDZO BARDZO miło!

    + NOWY FILM NA MOIM BLOGU

    OdpowiedzUsuń
  2. słodziak♥
    http://isabellfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń