wtorek, 12 lutego 2013

Początek ;>

HELOŁ !

Więc tak, jestem nowa w tych klockach, ale koleżanki prowadzą blogi i stwierdziłam, ze nie będę gorsza i tez założę. W sumie nie jest to złe.. Ale trzeba mieć czas, postaram sie go znaleść. Opowiem cos o mnie ;) Kurczee nawet nie wiem co, moje życie jest proste szkoła, dom, i On i tak na okrągło.. Jestem w technikum na profilu "technik organizacji reklamy" spodobało mi sie to dlatego to wybrałam, ale nie wiedziałam ze w tej szkole bedzie trzeba tyle czasu poświęcać na naue :/ Patrząc na to z innej strony nie ma tak źle, czasami wysiadam psychicznie nad książkami ucząc się na następny dzień..  kartkówki, pytania i czsem sprawdzian sie skuka, ale wiem ze dobrze sie przygotuje do zawodu i gdzie by sie nie poszło do szkoły wyższej i tak sie trzeba uczyć :D Nie chce zanudzać szkołą, ale czasem pewnie bede pisac o szkole bo jest ciekawie. K



Podoba mi sie ta piosenka, taka pozytywna i aż chce się jej słuchać i słuchać.


Hmm.. Mogę powiedzieć ze jestem osobą strasznie pokręconą, zwariowaną i czasami nie do zrozumienia :D uwielbiam się śmiać !  
śmieje się czasami bez powodu.. I dobrze ;) nie mam zamiaru się zmieniać bo komuś to nie pasuje, przeszkadza czy coś innego. Przecież 15 minut smiania to az godzina życia dłużej!  Moje motto "iść przez życie z uśmiechem nie zależnie od sytuacji" staram się tego trzymać, chociaż powiem szczerze czasami naprawdę jest ciężko jak życie dalej Ci kopa w dupe nie zależnie ile jeszcze masz lat i ile przeżyłeś. Mogę powiedzieć ze ja nie mam łatwo ale nie chce się załąmywać!   Mam osoby, dzięki którym naprawdę wiem ze jest po co wstać rano z łóżka i powiedzieć ze jestem szczęśliwa, ogarnąć się z uśmiechem na twarzy i lecieć do szkoły, chociaż jest 6 rano, osoby które mi pomagają i są obok. To się raczej nazywają
 PRZYJACIELE  <3 
w następnym poście, opowiem właśnie o nich ;) 



takie słodziaki na koniec :)
nareszka ;*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz