środa, 13 lutego 2013

Przyjaciele

...Wróciłam właśnie ze szkoły i jadąc autobusem zastanawiałam się co napisać.. Zdecydowałam ze napisze o tych najważniejszych osobach. W sumie ludzi wokół mnie jest pełno, ale najważniejsze są te trzy.

Alkoo (Alicja) Taka moja siostrzyczka. znam ją ponad pół roku, mało, ale kto powiedział, że przyjaźń ma sie zaczynać od dłuższego znania się.. Rozumiem sie z nią doskonale ! Ma tak samo zryty ryj jak ja, znam ją krótko ale czuje jakbym ją znała lata, mam przy niej zawsze dobry humor, moge jej powiedzieć wszystkoi wiem ze mnie zrozumie.. Smiejemy sie zawsze, gadamy głupoty, głupie minki sie zdarzą :P haha czasami juz nas w klasie mają dość, ale co tam po takim czasie powinni sie przyzwyczaić ze cos z nami nie tak ! Hmm                                 po prostu ja Kocham i jest wyjątkowa ! 




Domi  (Dominika) ją mam juz przy sobie ponad dwa lata ! Też wiem ze mam przy niej oparcie, ma nie poukłądane w głowie to napewno, ale oczywiście pozytywnie, żeby nie było haa :D moja druga siostra. lubie z nią spedzać czas chodz czasem mnie denerwuje, ale nikt nie jest doskonały :P Z nią juz niestety nie chodze do klasy ale wiem ze ją mam i moge na nią liczyć ! 



Hmm trzecią osobą jest On czyli Robert, nie wiem co mam o nim napisać, jestesmy nie całe 5 miesięcy, jest tym czego potrzebowałam ! Taka moja miłość. 

RAZEM PRZEZ ZYCIE !








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz