czwartek, 14 lutego 2013

Spalanie kalori !

Napewno większość z was chce schudnąć, mieć płaski brzuch..
Pomogę wam w tym i mogę ręczyć ze to naprawde pomaga !!
Też ćwicze już 2 tygodnie codziennie około 2 godzin i sa efekty, jest cieżko ale zeby coś ociągnąć trzeba do tego dążyć i chceć.
Polecam wam ćwiczenia Ewy Chodakowskiej, jest bardzi wymagająca, klne na nia jak ćwicze (psychicznie pomaga) ale naprawde jest super !!

ćwiczenia, które zawsze robie trwają ponad 40 minut. Nie trzeba od razu robić wszytskiego bo na drugi dzień niestety zakwasy odwiedzą pewne miejsca.. 
CZĘŚĆ 1 :


CZĘŚĆ 2:


Podziwiam ją, mimo młodego wieku taką ma figurę, tak wyćwiczone ciało. Naprawde super ! Na ćwiczeniach, które dla mnie są trudne, ona robi je bez żadnego problemu, nawet zmęczenia nie widać
To się nazywa pasja !
Mam nadzieje że skorzystacie z tych ćwiczeń ;)
Powiedzcie jak wam poszło i czy dajecie rade !

3 komentarze:

  1. robiłam to ostatnio, ciężko było, ale jaka satysfakcja po skończeniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ewe i każdą płytkę z jej ćwiczeniami! ♥ obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też ćwiczę z nią tyle, że skalpel i mam zamiar zaczać ćwiczyć inne . ;)
    Blog przypadł mi do gustu - obserwuje ;3

    OdpowiedzUsuń